Nazwa usługi: |
Ustalenie numeru porządkowego budynku |
|
|
Kogo dotyczy: |
Urząd Miasta Żyrardowa
Plac Jana Pawła II nr 1
96-300 Żyrardów |
|
|
Podstawa prawna: |
Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1368) Inne Art. 47a ust. 5 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1990, z późn. zm.)
|
|
|
Lista dokumentów wymaganych do realizacji usługi: |
- • Wniosek o ustalenie numeru porządkowego (formularz obowiązkowy)
- • Załącznik graficzny obrazujący usytuowanie budynku istniejącego, dla którego ma być ustalony numer porządkowy
- • Załącznik graficzny (np. plan zagospodarowania działki lub terenu) obrazujący planowane usytuowanie budynków prognozowanych do wybudowania lub w trakcie budowy, dla których mają być ustalone numery porządkowe
- • Załącznikiem może być mapa (np. kopia mapy zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału lub topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000) lub szkic z lokalizacją budynku/budynków i oznaczeniem
- • Załącznik graficzny należy dołączyć szczególnie, jeżeli wniosek dotyczy więcej niż jednego budynku lub sytuacja w terenie nie wskazuje jednoznacznie, któremu budynkowi ma zostać ustalony numer porządkowy
|
|
|
Opłaty: |
Brak opłaty skarbowej |
|
|
Czas realizacji: |
Do 30 dni od momentu złożenia wszystkich niezbędnych dokumentów – zawiadomienie o ustaleniu numeru porządkowego |
|
|
Tryb odwoławczy: |
|
|
|
Wybór podmiotu: |
|